Thursday, September 18, 2008

akhirnya..!!!


hahaha!! akhirnye,apa yang aku hajati sepanjang berpuasa ni sudah tercapai..setelah 2 minggu lebih aku berusaha untuk berbuka dengan "budak" ni akhirnye BERJAYA dengan successnye walaupun aku malu2 kucing time berbuka dengannye..kahakha!!! tapi pe2hal pun aku kene ucap time kaseh kat kwn2 aku yang menjayakan rancangan berbuka puasa ni..thanx frenz!! pas abeh berbuka terus aku tembak gi uptown damansara utk beli perfume aku yg da abeh..sesampainya aku kat uptown aku terus gi searching perfume aku,dan secara automatiknye aku terus terigt kat "budak" ni..lantas aku pun membelikan satu perfume tuk die..hahahah!! gile bangga aku!!! nasib baikla perfume 2 menepati citarasa die..heheh!!!

tuk pengetahuan korg.."budak" yang dimaksudkan ialah member perempuan aku yg pernah sekelas ngan aku dulu..da lama aku tangkap cintan sama perempuan ni..tapi sampai ke la ni perjuangan aku tuk ngorat die x penahnye nak berjaya..haram tui!! masuk tahun ni da dekat 3tahun aku mencoba,tapi xde hasil sampai skung..hahah!! bukan xnak cari awek lain..tapi da hati xnak..nak wat camne kan?penah dulu aku test tuk cube cari awek lain,tapi last2 kat "budak" 2 gak aku nak dan terigt..gila jiwang aku!! kahakhkah!!! tapi korg jgn igt aku ni jenis leleh punye org..aku rock tetap rock!! rock pun ade perasaan..kalo x awie wings x kawen r skung..hahha!!! hope perjuangan aku selama 3 tahun ni akan berakhir dgn ke"happy" an la ye..doa2kan la ek..insya allah...cheersss..hailzz!!!

No comments: